Erməni mətbuatı növbəti dəfə Azərbayaca qarşı təxribat edib.

BAKU.WS-in məlumatına görə, Ermənistanın ən populyar idman saytı (sport.news.am) "Qarabağ” klubunun hansı ölkəyə məxsus olduğunu qeyd etməyib.
 
Uydurmaları ilə bütün dünyaya məşhur olan ermənilər ötən gün Çempionlar Liqasındakı baş tutan oyunların nəticələrini saytda dərc edib. Xəbərdə digər klubların hansı ölkəni təmsil etdiyi qeyd olunub. Lakin "Qarabağ” qeyd olunmayıb.
 
Qeyd edək ki, "Qarabağ” komandası futbol üzrə Çempionlar Liqasının "pley-off” mərhələsində ilk oyununda Danimarka çempionu "Kopenhagen”ə qalib gəlib.
 
Tuncay
BAKU.WS